Nacka Publicerad 16:17, 15 september 2021

• Annmarie Palm kliver in på positionen • ”Har höga ambitioner”

Nacka kommun har fått en kundbemötandechef: Annmarie Palm.
Hennes uppdrag bli att utveckla kundbemötandet och affärsmässigheten i hela organisationen.

”Nacka kommun är en serviceorganisation”, skriver kommunen i ett pressmeddelande.

– När dagens och morgondagens Nackabor, företagare, föreningsliv och besökare vänder sig till Nacka kommun ska de kunna förvänta sig ett bemötande i världsklass, säger stadsdirektören Victor Kilén.

Syftet med Annmarie Palms roll som kundbemötandechef är att realisera Nacka kommuns ambition om att vara bäst på service och näringslivsutveckling.

– Hur vi bemöter varandra i vardagen är för mig det mest centrala när vi vill bygga förtroende och tillit, både internt och externt. Nacka kommun har höga ambitioner, och det har jag också, säger Annmarie Palm i pressmeddelandet.

De senaste elva åren har hon, genom sitt eget företag, utbildat kommuner och företag inom kundbemötande. Annmarie Palm tillträdde under onsdagen.


 
Testa NVP Plus - 90 dagar för 90 kronor

Testa NVP Plus - 90 dagar för 90 kronor

Senaste nytt om Nacka och Värmdö
Sajt, app och e-tidning
Se erbjudandet här
x